dimarts, 29 de desembre del 2009

Intervenció de síntesi

Què puc dir sobre el meu bloc de treball?

Per començar haig de dir que quan el professor Xavi Àvila ens va explicar tota la feina que havíem d’anar fent al bloc personal, pensava que no podria, però m’ha servit per l’organització i els coneixements d’aquesta assignatura. Personalment m’ha anat molt bé explicar les meves reflexions sobre els treballs i penjar tot tipus d’informació per després poder comparar amb un altre company.
L’oportunitat d’anar compartint la informació i llegir diferents articles o opinions, et fa reflexionar molt més sobre un tema demanat, i això m’ha agradat molt pel que fa el bloc.
La primera pràctica de gestió de TIC es tractava de retocar una fotografia i em va encantar, i cada sessió d’informàtica que fèiem contínuament em motivava molt més, com és el cas de l’Audacity, el PowePoint..., fins que va arribar el punt de fer treballs i redactats com la web 2.0 o WebQuest. El principi es fa molt pesat, però un cop fet, he après molt de les tecnologies, i haig de dir que tot el que envolta aquest món m’agrada molt, i després de fer aquests treballs i escoltar conferències com la web 2.0, els meus coneixements sobre Internet s’han ampliat força.
Una altre pràctica molt divertida va ser el muntatge del vídeo, que amb les meves companyes ens vam inventar una història entre amigues i s’observa que una d’elles m’atropella. Amb això ja us podeu imaginar que en fer el treball vam riure força. I fer l’anàlisi d’un anunci em va emocionar, haig de dir la veritat. Observar i justificar les accions i decorat d’un anunci és molt important. Podeu veure l'anàlisi fent clic aquí
I per últim, després de fer Power Point amb animació i sense, he après a fer servir el Slideshare i Slideboom per penjar-ho al bloc personal. Ho podeu veure a la pràctica 4. I a part, fer un mapa conceptual, és una bona manera per estudiar i fer treballs, i m’ha servit per tenir encara més coneixements de les tecnologies. Per veure el mapa conceptual, feu clic aquí.
Finalment, el meu primer semestre d’educació primària a la Blanquerna, m’ha fet reflexionar i après moltes coses de tots els usos tecnològics i del món de la informàtica, per molt que abans de fer el bloc pensés que no serviria de res, doncs no, ara ho retiro i dic que fer un bloc comporta molta feina, però molt aprofitada i valorada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada