dilluns, 21 de setembre del 2009

Quin ús tecnològic vaig tenir a l'escola?

Per respondre aquesta pregunta és molt fàcil. No vaig tenir cap mena d'ús tecnològic a l'escola. Com a molt vaig tenir l'oportunitat de fer servir l'ordinador de l'escola un cop cada quinze dies durant un trimestre per fer càlculs matemàtics.
Ara que tinc 20 anys, m'adono que m'ha faltat tenir experència de noves tecnologies, perquè he cursat tota la meva educació infantil i primària envoltada de llibres, enciclopèdies i diccionaris, i sempre he tingut el mateix suport.
S'ha de dir que en arribar a secundària, la cosa va canviar. Em van ensenyar dominar el Power Point, el Photo shop i tot tipus de programes útils per presentar treballs. Em va facilitar molt a l'hora de treballar, ja que sempre intentava ampliar els coneixements de la informàtica.
A part d'això, gràcies els crèdits variables, vaig aprendre utilitzar una càmara digital, fent servir tot tipus de característiques. I una altra cosa per destacar, vaig construir un cotxe petit amb material reciclat i amb un motor. Això va ser una de les coses més surprenents que vaig aprendre a la secundària dins de la tecnologia.

A finals de la secundària i batxillerat, sempre he anat intentant estar al dia de tot tipus de noves tecnologies, com és el cas del MP3, ipod, iphone.. i ara veig que tot això és molt útil, però conté molta distrecció, tan pels nens com pels joves. I ja no parlem dels mobils, perquè això és un tema molt extens.

En general no em puc queixar del que actualment sé sobre les noves tecnologies, concretant de la informàtica. Ja que trobo que hauria d'haver tingut més experiència amb els ordinadors pel que fa la època de primària, tot i que haig de dir que he tingut la sort de tenir un pare informàtic i m'ha donat molta ajuda, i vulguis o no, mirant s'aprèn molt!
Ara que estic a la universitat, aplicaré tot el que sé i espero aprendre molt més!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada