diumenge, 20 de setembre del 2009

La meva experiència sobre el món de la tecnologia i informàtica!

Tothom comença amb la base de la informàtica (jocs, Word, Paint...) i després hi ha el món de l'Internet. Jo amb 6 anys ja dominava el Paint i durant els anys utilitzava el Word a través de la feina demanada per l'escola, fins que vaig descobrir l'Internet, i a partir d'aquí ja no em puc desanganxar de l'ordinador.
Però després tenim tota la resta de màquines robòtiques que ho fan tot. Haig de reconèixer que la primera vegada que vaig veure una cafetera, pensava que era una caleixera que feia llum. Sí sí, és evident que no tenia més de 5 anys. O la primera vegada que vaig veure un home pel carrer parlant sol, pensava que estava boig, i era que estava parlant per telèfon amb un micròfon i un auricular. I ara que en tinc 20, sí que conec molts tipus de tecnologies, però no les suficients de totes les que existeixen.
Amb la informàtica és més fàcil, i encara més si és tractada pels amics i familiars. Amb 13 anys, una amiga meva va venir a casa explicant-me que havia descobert una cosa per Internet que es podia comunicar amb els amics. És evident que és el Messenger (msn). Doncs gràcies a la seva visita, em vaig fer un msn. I a partir d'aquí he anat desenvolupant tots els coneixements possibles sobre Internet. Vaig aprendre descargar música, jocs i pel·lícules per internet amb programes gratuïts, també he après utilitzar el programa de Photo shop, que és per retocar fotos, fins que he arribat el punt de tenir tot tipus de webs per comunicar-me amb els amics, companys, etc. Per exemple, em vaig fer un fotolog per comunicar novetats sobre el que em passava, i també tinc facebook, que és la pàgina web més coneguda actualment, i s'utilitza per comunicar-se i penjar tot tipus de fotografies per poder-les compartir amb els amics. Suposo que tot el juvent d'avui en dia fan servir l'ordinador per tot això que he dit. I el que em pregunto és: Per què no ens han ensenyat més coses dins del món informàtic? Perquè tot el que he après ha sigut a través d'amics i familiars, i la majoria de coses són útils però contenen molta distrecció. I sobre la resta de tecnologies les sabem perquè ens l'anuncien per la radio o per la televisió. Però mai t'has preguntat: Quina imatge tenen els nens petits quan veuen per primer cop un secador o aspirador? No saben què és fins que veuen algú utilitzant alguna d'aquestes màquines, però sinó, s'espanten.

Cada cop la tecnologia es desenvolupa amb més rapidesa, i personalment, no conec ni la meitat de màquines de les que existeixen!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada